New in #1

1:55 PM Unknown 10 Comments

New in







Ćao drage blogodrugarice!
Prvo želim svima da Vam poželim srećnu novu 2015. godinu i srećno Badnje veče i Božić! :)
Želim da se izvinim jer nisam duže vreme pisala, ali sam krenula na falkutet i dok se nisam dobro organizovala nisam ni stigla da pišem.
Meni je ovaj vid posta kao i ‚‚empties‚‚ omiljena vrsta posta za čitanje i uvek se obradujem kada na facebook-u u grupama vidim da je neko okačio ovakav post.



Neke proizvode sam kupila, a neke dobila, navešću cene za one koje sam ja kupila. Pa da počnemo:

Mary-Lou Manizer & Real Techniques

The balm Mary-Lou Manizer: 

Ovo je jedan od najhvaljenijih hajlajtera ikada i ako mene pitate, zaslužuje da se toliko priča o njemu. Izuzetno pigmentovan, zlatkaste boje šampanjca, sadrži sitan šimer koji se primećuje na licu, ali ako pripazite kako ga nanesete može veoma lepo da izgleda na licu i po danu. Ja obožavam hajlajtere iako sam do sada probala samo 3 zakljucujući sa ovim (Essence-soo glow, Benefit-High beam) ali mi je on postao miljenik. Dobila sam ga od dečka za Novu godinu i mnogo mu hvala za to! Rekao mi je da je kontaktirao proizvođača preko sajta, tako da verovatno može i tako da se kupi. Cena na sajtu mu je 24$.

Real techniques-expert face brush:

Iako su četkice došle u Srbiju u oktobru, ja sam malo pričekala sa kupovinom, da bih ištitala malo bolje recenzije o njoj (da bi sebe ubedila da je kupim). Koristim je za tečni puder, i sviđa mi se efekat koji sa njom postižem, ali sam se razočarala jer mi je mnogo mnogoo slična četkici Blush 32 a duplo skuplja je.Volela bih da je malo veća.Sviđa mi se dizajn ovih četkica jer deluju luksuzno.
Cena u DM: 1.268 dinara


MAC karmini u nijansi Girl about town & Fanfare:

Od kako sam kupila prvi karmin iz MAC-a imam potrebu da ih skupljam kao pokemone :D. Šalu na stranu, izuzetnog su kvaliteta i stvarno mislim da vredi izdvojiti pare za njih. Girl about town je karmin boje fuksije koji ima amplifed završnicu, ali kad se osuši na mojim usnama postaje mat i nesskida se par sati.Fanfare ima cremesheen završnicu i ugodan je za nošenje, nude boja za svaki dan, meni je u radnji vukao na prljavo roze, ali kad sam ga kući probala delovao mi je kao boja breskve. Imaju veoma lep miris. 
Cena: 2.600 dinara


Bourjois Healthy mix puder:

Mislim da ima dovoljno recenzija za ovaj puder, mislim da bolje pokriva od seruma (razlog zbog kojeg sam ga kupila) i iako sam ga nosila samo jednom veoma mi se dopada. Mo\da budem pisala uporednu recenziju njega i seruma.
Cena u Jasminu: 1.589 dinara

Maybelline Colossal go extreme! :

Mene oni oduševe sa svakom njihovom novom maskarom(osim žute sa leopard printom). Izdužuje trepavice, daje volumen, i u 2 sloja se dobija efekat veštačkih trepavica, bar na mojim trepavicama. Kupila sam je bukvalno dan pre sniženja od 20% i platila je oko 800 dinara, ne sećam se tačno jer sam bacila računm ali čula sam da je sad oko 500 din, ispravite me ako grešim.



Urban decay Naked3:

Napokon i trojku da dobijem :D. Posedujem i Naked1 ali sam po\elela da imam i senke u ru\i;asto-zlatnim tonovima. Nijanse su predivne, ali mislim da je kvalitet senki bolji u Naked1 nego u ovoj. Meni je bar tako, ne znam da li sam poludela, ali senke nisu u toj meri pigmentovane kao u kecu.Sa njom se dobijaju 4 testera Urban decay baza za oči. Kupljena je u Nemačkoj, u Douglas-u .
Cena u Douglas-u: 46e


Too Faced Shadow insurance baza sa senke:

Moja prva zvanična kupljena baza za senke. Sadrži sitne šljokice i svetlo zlatne je boje. Mala količina je potrebna za nanošenje, tako da mislim da će mi dugo trajati. Koristila sam je 4-5 puta do sad i super se pokazala, drži senku na oćima dok je ne skinem inema pregiba izmedju kapka tj. nakupljanje senke. 
Cena u Sephori: 1620 dinara

Loccitane karite krema za ruke:

Mislim da nema devojke koja nije kupila magazin ELLE ovog meseca zbog ove kreme. Planirala sam da kupim full size pakovanje, i ovaj tester mi je došao u pravo vreme. Iskreno rečeno razočarana sam ovog kremom jer mislim da mnogo jeftinije kreme mogu da joj pariraju. Istina, da brzo upija, lepo neguje ali mislim da ne vredi 900dinara, to je moje mišljenje. Ne sviđa mi se ni miris. Možda je meni zapala neka pokvarena ko zna :D.


Taft perfect flex pena i lak za kosu:

Dobijeno na testiranju (hvala devojci iz BBZ što je okačila link u grupi i obavestila nas o besplatnom testiranju) i koristila sam ih par puta. Oba proizvoda prelepo mirišu ( što mi je posebno čudno i iznenađujuće za lak) i ne lepe kosu. Lak ne otežava kosu i ne isušuje je. Penu retko kad koristim-skoro nikad, tako da ću je verovatno proslediti drugarici ili mami.


Nivea frangipani & oil gel za tuširanje: 

Prelepo mi je pakovanje i preeedivno miriše, miriše na čisto, ne znam kako bi drugačije objasnila. Nisam još stigla da ga isprobam, ali Nivea me nikad nije razočarala što se tiče nege tela, pa se nadam da neće ni sada. Dobijeno na poklon tako da ne znam cenu, ali mislim da je oko 200 dinara.


Garnier fructis Densi & Corposi:

|Dobijena na poklon. Ova maska me kako mirisom, pa tako i negom asocira na najpoznatiju masku u blogosvetu-Macadamia masku za kosu.Omekšava kosu, izuzetno pomaže kod raščešljavanja kose i miris se zadržava. Fenomenala proizvod.


Swarowski hemijska:

I za kraj nešto što sam već dugo želela ali nisam kupila zbog više cene. Ljudi koji me privatno poznaju znaju koji sam freak što se tiče hemijski, svesaka i ostalog školskog pribora.I tako me moj najdivniji dečko iznenadio ovim poklonom za Novu godinu, sreći nigde kraja ;D.



Da li ste vi probale nešto od ovih proizvoda?
Da li bi želele da probate? Da li imate sli;no/drugačije mišljenje?

Hvala na čitanju! :*











10 comments:

  1. Predobar post. Sve je super sto si kupila i dobila na poklon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na komentaru. Hristos se rodi! :*

      Delete
    2. Vaistinu se rodi.:)
      Sinoc sam ti na brzaka napisala komentar,posto nisam mogla da izdrzim.Htela sam jos da ti napisem da cekam recenziju palete,maskare,karmina... znaci sve sto si kupila...Sve je vrhhh.poz

      Delete
    3. :)
      naravno, bice recenzija uskoro :)

      Delete
  2. Meni je ova RT cetkica savrsena...Healthy mix puder predivno mirise i jako je dobar i lagan, ja ga koristim najvise ljeti :) Lijepo si se ti ponovila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi se sto bar nekog odusevljava :) I meni se mnogo svidja miris Healthy mixa, ja sam koristila serum u toplijim danima pa sam uzela puder za ove hladnije dane :) haha pa novogodisnji new in :D malo pocastila sebe :D

      Delete
  3. Sviđaju mi se noviteti :) ovi dekorativni <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala na komentaru :) dosta stavki je skinuto sa moje wish liste kupovinom/dobijanjem ovih proizvoda :D

      Delete
  4. Meni se najvise svidjaju senke jer znam koliko su dobre a pogotovo ove nijanse :) a pored toga i karmini su savrseni :)) blog je fenomenalan sve pohvale

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj i meni, ve dugo ih cekam :) jesu, ovaj svetliji je malo nosiviji za dan, ali pink je fenomenalan za vecernje varijante :) hvala Marija <3

      Delete