O meni

9:40 AM Unknown 20 Comments

Once upon a time...

Kao što svaka bajka počinje ovom rečenicom tako i ja zelim da započnem svoj prvi post na ovom blogu, i mestu gde ću moći da pišem o nečemu što me od malena zanima i bilo interesantno - o kozmetici. Imam 19 godina i student sam. U nedostatku prijateljica koje se interesuju u kozmetiku ( naravno sve mi volimo kozmetiku, ali mislim na "opsednutost" o kozmetici) odlucila sam da pisanjem bloga i ulazenjem u ovaj virtuelni svet nadjem osobe sa istim interesovanjima i nasoj omiljenoj stvari na svetu- kozmetika :D

Vec duze vreme citam predivne blogove drugih devojaka i svakim danom se odlagala i moja odluka da i sama krenem da pisem blog. U nedostatku vise opravdanih razloga ( iliti bolje receno izgovora) odlucila sam da se posvetim ovome i da krenem da pisem.

Oduvek sam volela kao mala da uzimam mamine i babine karmine i da se krisom mackam ceo dan. Kada sam bila malo starija, isla sam sa mamom u parfimerije, to magicno mesto sa visokim belim policama i na njima uredno poredjanim raznobojnim kremama, parfemima, lakovima, karminima itd..
Moja ljubav prema kozmetici se produbljuje kada sam krenula da gledam devojke koje su pricale o kozmetici na youtube kanalu.

Mislim da citanje blogova i pisanje istih nije nikad uzaludno jer na taj nacin ne kupujemo nesto zato sto ima lepo pakovanje ili sto na nas utice marketing raznih kozmetickih kuca. Ali naravno uvek postoje one nase male slatke mahinalne kupovine kojoj nijedna od nas ne moze da odoli :).

Sve proizvode sama kupujem, ali i kada dobijem od nekog iskreno cu recenzirati jer se iskreno grozim kada neko iskoriscava svoj polozaj zbog par besplatnih stvari, a posle mi kupimo nesto sto nam nece sigurno odgovarati i zbog cega cemo biti nezadovoljne.

Imam masnu kozu koja zimi postaje mesovita sa dehidriranim delovima ali imam problem sa zapusavanjem pora pa cesto moram da pazim sa proizvodima koje kupujem za negu lica, imam srednje svetao ten i svetlo smedju kosu i smedje oci. Kosa mi nije zahtevna, prirodno je ravna.

Zelela bih da ako imate neke primedbe, sugestije, savete da mi uvek sve slobodno kazete jer sam nova u ovome :). Hvala vam na citanju. :)





20 comments:

  1. Dobrodošla! Puno sreće u budućnosti. :)

    ReplyDelete
  2. Dobro došla, draga! :) :*

    p.s. ubaci GFC da te zapratimo i izbaci verifikaciju komentara, bespotrebna je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala:) a jel mozes da mi objasnis kako to da uradim? :)

      Delete
  3. Dobrodošla! :*
    Drago mi je što si prelomila i pridružila se našoj maloj zajednici. :)

    ReplyDelete
  4. Dobrodošla, puno sreće u radu! xoxo

    ReplyDelete