Balea Professional balzam za kosu Oil repair

4:41 AM Unknown 2 Comments

Cao devojke,
Ja stvarno ne znam što, ali mene je uhvatio neki maler sa tehnikom. Prvo mi crkne baterije na telefonu, pa onda i nedavno popravljeni laptop mi se ponovo pokvari :(.

Pre svega zelim da navedem da imam prirodno ravnu meku kosu, sa tankom dlakom koja se lako mrsi i koja mi bas pravi probleme kad je cesljam.

Ovaj post zelim da posvetim proizvodu za negu kose koji me je odusevio od prvog koriscenja. Bila sam pomalo skepticna kada sam ga ugledala na polici jer nisam ocekivala da Balea ima kvalitetne proizvode za negu kose pogotovo zbog niske cene, ali sam se prevarila.

Ranije sam koristila razne balzame marki kao sto su L'oreal, Nivea, Gliss itd..U princupu sve sto mi privuce paznju pakovanjem ili reklamom ( znam, slaba sam :( ).
Jednog dana dog sam razgledala stvarcice blizu kase u dm bilo je malo(tester) pakovanje ovog balzama za neke sitne pare i odlučila sam da ga kupim.

Na prvo korišćenje dok sam prala kosu kada sam ga stavljala na krajeve, osetila sam prediiiivan miris od koga je posle celo kupatilo zamirisalo :D. Dok sam ga ispirala osetila sam kako mi se kosa sama raščešljava i kako nekako klizi voda kroz nju, ne znam kako drugačije da opišem. Olakšava mi dosta raščeljavanje i pomaže mi da kosa nema onaj frizzy efekat. Posle njega uglavnom koristim ulje za kosu Macadamia.

Meni se miris ne zadrzava dugo u kosi, ali mojoj drugarici se zadrava, pa verovatno zavisi od osobe do osobe.

Kupila sam do sad bar 4-5 bocica ali mi dugo traju bocice tako da ovaj proizvod koristim vec par godina.

Mislim da je kvalitetniji od dosta skupljih regeneratora i da vredi vise nego kolika mu je cena. Svako ko ima problema sa suvom, i kosom koja se lako mrsi mu preporucujem da proba :).

Cena u dm je oko 250 dinara.

Ocena: 5/5


Da li ste ga i vi možda probale? :) jel znate i vi možda još neki dobar proizvod od Balea ili neke druge marke a da je dobar za raščešljavanje kose? :) hvala na čitanju :)

2 comments:

  1. Moja kosa je slicna tvojoj, duga ravna sa tankim vlasima, lako se mrsi. Ono sto mi pomaze u cesljanju je Macadamia cetka koju ti preporucujem da probas ako vec nisi :) Ovaj Balea balzam nisam probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas sam razmisljala da li da kupim Macadamia cetku ili wetbrush cetku posto i jednu i drugu svi nahvalise :)

      Delete