Naked3

12:30 PM Unknown 12 Comments

NAKED3

Ćao devojke! 
Dugo sam čekala da dobijem ovu paletu, ali napokon je u mojim rukama i na mojim očima :).
Nije kupljena u Srbiji, jer je Sephora više ne uvozi(ne znam iz kog razloga jer je izuzetno tražena O.o), već je kupljena u Nemačkom Douglasu sa ovog linka.Cena je 48e,pa ako imate nekog u Nemačkoj, dostava na kućnu adresu je besplatna.




Pa da počnem, paleta sadrži 12 predivnih senki u roze-zlatnim tonovima i svaka od njih sadrzi 1,3 grama. Postoje razlike u pigmentaciji izmedju senki, što nisam očekivala u toj meri ali dobro. U suštini od teksture senke zevisi i pigmetnacija, pa su ove sa grupnijim sljokicama malo teže za nanošenje.

Postavljacu slike tako što ću prvo staviti one slikane na dnevnom svetlu, pa ispod te slike one slikane sa blicom. Možda nisu skroz savršeno realne boje, ali ja nemam profesionalan aparat, pa sam se potrudila koliko mogu da ih što realnije prikažem.




Strange:  svetlo roza, skoro bela mat senka koju najcesce koristim za posvetljivanje dela ispod obrve. Jedna od 3 mat senke u ovoj paleti.

Dust: svetlo metalik roze boja sa mikrošimerom koji zna da mi pada sa kapka na deo podočnjaka, ne preterano, ali nisam preterano oduševljena tom činjenicom. Jedna od lepših boja u ovoj paleti po meni.

Burnout: svetlo roze-breskvasta nijansa sa satin odsjajem, ne sadrži sljokice kao Dust, ali ima taj satin sjaj koji je veoma lep kad se nosi u uglu oka ili u prednji deo kakpka kao što ja nosim. Veoma pogodna za dnevne makeup varijante.

Limit: Svetlo zagasito roze boja, po meni slabije pigmentacije što nisam očekivala za mat senku. Koristim je uglavnom za baznu senku preko celog kapka.


Buzz: Metalik šimerasto roze boja sa po meni previše krupnim sljokicama koje se neravnomerno rasporedjuju po kapku, a i po swatchu na slici kao što vidite, Uživo me podseća na tamniju "sestru" senke Dust. Najneomiljenija senka u paleti.

Trick: Zlatkasto-bakarna nijansa sa sitnim šimerom, Podsetila me boja na halfbaked iz Naked1 , ali je ova malo svetlija i više ima bakarnog tona u sebi i slabije pigmetovana.

Nooner:Roze-braonkasta mat senka, dobro pigmentovana, tamnija od Limit senke. I ovo je poslednja mat senka u paleti, što će neke ljude razočarati jer ne vole da kombinuju šimer i šljokice za svaku priliku.

Liar: Ime senke je skroz simpatično jer me podseća na moju omiljenu seriju "Prettz little liars". Veoma pigmetnovana mauve šimerasta nijansa. Jedna od boljih u paleti.


Factory: Smedja nijansa, ona na koju pomislite kad kazete "braon", ne znam kako drugačije da vam je dočaram :D. Ima sitni šimer ali ne previše napadan. Uglavnom je koristim za spoljne uglove očiju.

Mugshot: Metalik taupe nijansa izuzetno pigmentovana. Tamnija je od Factory kao što vidite, ali ima više šimera u sebi.

Darkside: Senka koja postoji i u prvobitnoj verziji odnosno u Naked1 ali je ovde svetlija, iako je isti naziv senke. Ova nijansa je slicna Mugshot senci ali po meni ima malo sivkastog podtona u sebi.

Blackheart: Po meni najzanimljivija senka u paleti. Mat crna senka sa sitnim ljubičastim šljokicama, izuzetno pigmentovana. Nisam je još koristila na očima, tako da ne znam kako će se ponašati šljokice i da li će stajati "na mestu" :D.


Uporedo Naked1&Naked3



Sa paletom sam dobila 4 testera Urban Decay baze za senke koje tek treba da isprobam pa vam javljam mišljenje o njima :).


Zaključak

Mislim da je Naked1 daleko kvalitetnija paleta i da se mnogo više dobije za te pare što se tiče kvaliteta. Zamerka kod Naked3 je možda što nisu u toj meri pigmentovane kao kod Naked1 pa sam se malo razočarala što se nekih senki tiče. Ali ukoliko volite dnevni look u roze tonovima sa šimerom-ili možda nekad i bez njega, ovo je paleta za vas.



Da li ste vi probale Naked3 ili Naked1? Da li bi želele da probate? Koja vam je senka najlepša? :)

Hvala na čitanju :*


12 comments:

  1. Replies
    1. svaki dan odvajaj po malo pa ce se skupiti :D salim se :) ja sam je bas dugo cekala i dobila od mojih kao rodjendanski poklon :)

      Delete
  2. Preedivna! Ja sam nedavno kupila W7 "In the Nude" paletu koja je dupe za Naked3,mada me Naked3 toliko privlači. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. čula sam za W7 paletu, i mozda kupim onu verziju koja je dupe Naked1 :) mada trenutno imam previse paleta koje stvarno ne znam kad cu ih potrositi :D

      Delete
  3. Imam Naked 2 i prezadovoljna sam. Biće i ova moja.....čekam neko sniženje

    ReplyDelete
    Replies
    1. meni jos samo Naked1 fali u kolekciji :D nadam se da je isto dobra kao Naked1 i 3 :)

      Delete
  4. ja imam 1 i 3 i prezadovoljna sam njima :)

    ReplyDelete
  5. Mnogo je lepa paleta, a sve nijanse si sjajno opisala. Tačno mogu da zamislim kakve su. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. predivna je :) hvala puno, mnogo mi znace komemtari :)

      Delete
  6. Kupila sam je, ali ja nisam toliko odusevljena pigmentacijom...:/ Sa bazom je ok, ali ovako, ne bas...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. isti utisak..mnogo bolje su uradili prvu verziju odnosno naked1, mada mi nije zao sto sam kupila ovu jer mogu malo da promenim naviku stalnog nanosenja smedjkastih nijansi :)

      Delete